Látványosan finom tuningot kapott az új BMW M5 kombi
A bivalyerős és ólomnehéz új M5 Touring egy picit még sportosabb lett.
A bivalyerős és ólomnehéz új M5 Touring egy picit még sportosabb lett.
A magyar prémiumpiacon tovább növelte elsőségét a BMW, mely idén nemcsak a vadonatúj debreceni Neue Klasse, hanem a méregerős új M5 és a felfrissített 2-es Gran Coupé révén is hallatni kíván magáról.
Gyengének messze nem nevezhető a legújabb tuningolt M5, de az elődjéből sokkal erősebb változat is készült.
A plugin hibrid hajtásláncú BMW M5 akkumulátorát az eddigieknél 1 órával rövidebb idő alatt fel lehet tölteni.
A biturbó V8-as benzinmotorra épülő plug-in hibrid hajtású BMW M5 Touring csúcsnyomatéka kereken 1000 Nm. Igaz, ehhez 2550 kilogrammos tömeg társul.
Itt a megoldás azok számára, akik kicsinek találják az új plugin hibrid M5 szedán csomagterét.
Azt nem lehet mondani, hogy kristály tisztán látszik a német izomszedán, de felsejlik, milyen lesz.
Újdonság a plugin hibrid hajtáslánc, de sokak örömére hengerből nem lesz kevesebb: marad a két turbóval megfújt V8-as benzinmotor.
Az igen szerény mennyiségben gyártott 340 lovas E34-es M5 Touring mellett egy jó öreg Z3-at is kipróbáltunk, a habot pedig az Alpina B10 BiTurbo jelentette a tortán. Pofátlanul analóg BMW-k a politikailag abszolút korrekt digitális 2023-ban.
Amennyiben minden jól megy, a közeljövőben bőven 600 lóerő feletti új riválist kaphat az Audi RS6 Avant.
Ilyen az, amikor a praktikum és a sportosság kéz a kézben együtt jár.